Fragtpriser og vilkår

Produktinformation

På www.tjarliebox.dk oplyses varens væsentligste egenskaber og indehold. Ønskes der yderligere information omkring produkterne, kan der rettes henvendelse på info@tjarliebox.dk.

 

Bestilling

Bestilling af varer fra www.tjarliebox.dk er en bindende aftale mellem dig og Tjarliebox, når www.tjarliebox.dk ved en ordrebekræftelse accepterer bestillingen. Tjarliebox forbeholder sig ret til at afvise ordrer afgivet af andre handelsdrivende, såfremt der opstår mistanke om, at de pågældende ordrer er med henblik på videresalg.

Efter bestilling på webshoppen vil du modtage en ordrebekræftelse, og så snart dine varer bliver sendt vil du modtage en e-mail med en track & trace-kode, så du kan følge din pakke hele vejen. Hvis du har valgt fragtmetoden “Uden omdeling”, vil du modtage en e-mail og/eller SMS, når din pakke er klar til afhentning på nærmeste posthus.

 

Betaling

Tjarliebox modtager betaling med VISA, VISA Dankort, Mastercard, Maestro samt via MobilePay. Alle priser på www.tjarliebox.dk er inklusiv moms.

Kortbetaling_2

Tjarliebox krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

 

Levering i Danmark

Den gennemsnitlige leveringstid er 1-3 hverdage til adresser i Danmark.

Gratis fragt v. køb over 400 kr.: Gratis levering til et posthus, postbutik eller pakkeboks nær dig. Levering med DAO, PostNord eller GLS (afhænger af størrelse på pakken)

PostNord pakkeshop: 50 DKK (40 DKK ekskl. moms)

PostNord til døren: 75 DKK (60 DKK ekskl. moms) for levering direkte til døren.

DAO pakkeshop: 45 DKK

Tjarliebox kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord eller andre fragtfirmaer.

 

Levering til udland

Tjarliebox sender pakker til Sverige, Norge, Tyskland og Storbritannien.
Den gennemsnitlige leveringstid 2-6 hverdage.

Fragtprisen afhænger af det land modtager kommer fra. Når du vælger land i checkout, vil du kunne se din fragtpris. Prisen er altid fast uanset størrelse og vægt.

Told og moms:

Varer der sendes til Norge bliver med stor sandsynlighed påført lokale skatter og told, som Tjarliebox ikke kan drages til ansvar for. Tilbageholdelse af din pakke i tolden kan forsinke forsendelen.


ENGLISH:
Delivery outside Denmark.
Tjarliebox delivers packages to Sweden, Germany, the UK and Norway.

The average delivery time is 2-6 business days.

Shipping cost depends on the country you come from. When you select the country in the checkout, you will see your shipping cost. The price is always fixed regardless of size and weight.

Customs and VAT:

Items shipped to Norway will likely suffer local taxes and duties which Tjarliebox can not be held responsible for. Retention of your package at customs can delay the shipment.

 

Fortrydelsesret/returret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret når du handler hos tjarliebox.dk. Fortrydelsesretten indtræder fra den dag du modtager varen. Returnerer du hele din ordre har du ret til at få det fulde beløb + eventuelle fragtomkostninger retur, dog skal du selv betale for returfragten. Returnerer du kun dele af din ordre får du købsprisen retur, men dog ikke fragtomkostningerne.

Fortrydelsesretten er kun gældende, hvis varen leveres tilbage i væsentlig samme stand og mængde, og bortfalder helt eller delvist, hvis du bruger varen på en måde så varens salgsværdi falder væsentligt. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsprisen retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Hos Tjarliebox har jeg gjort det nemt for dig at returnere dine varer, hvis du fortryder et køb. Ved at bruge vores returportal kan du hurtigt og billigt købe returfragt. Når du køber returfragt igennem Tjarliebox returportal bliver din forsendelse sendt som forsikret pakke med track & trace.

 Åben returportal

Tjarliebox’s informationer er automatisk udfyldt i returportalen.

Ønsker du ikke at bruge returportalen, skal returpakker sendes til:
Tjarliebox v/Henriette Jeppesen
Tapdrupvej 73
8800 Viborg

Send mig en mail i forvejen, så jeg ved at jeg skal holde øje med din pakke.

Tjarliebox ombytter ikke produkter. Hvis du ønsker at ombytte et produkt, skal du returnere dit køb for at få det refunderet og afgive en ny ordre. Ønsker du at bytte dele af din bland-selv pakke eller andre samlede pakker (hvis du eksempelvis synes mad- og vandskålen er for lille eller stor), skal du først sende en mail til info@tjarliebox.dk, hvorefter jeg vil hjælpe dig med at finde den helt rigtige løsning til dig og din vovse.

Bemærk at jeg ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

 

Reklamation

Er der noget galt med en vare du har købt hos tjarliebox.dk, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder at du kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller et afslag i prisen, afhængig af situationen. Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage opstået pga. af fejlagtig brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Du kan anvende returportalen til din reklamation. Er reklamationen berettiget, refunderer jeg naturligvis dine returomkostninger i rimeligt omfang.

 Åben returportal

Ønsker du ikke at bruge returportalen, skal reklamationen sendes til:
Tjarliebox v/Henriette Jeppesen
Tapdrupvej 73
8800 Viborg

Du bedes sende mig en mail i forvejen, så jeg ved hvad det drejer sig om. Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for 2 måneder, efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer skriv til info@tjarliebox.dk.

 

Persondatapolitik

Ved handel på www.tjarliebox.dk har jeg brug for dit navn, adresse, mailadresse og evt. telefonnummer, så jeg kan levere dine varer eller kontakte dig, såfremt dette bliver nødvendigt. Oplysninger afgivet til www.tjarliebox.dk videregives eller sælges aldrig videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

 

Klage til Center for Klageløsning

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Henriette på info@tjarliebox.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning i Nævnenes hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse info@tjarliebox.dk

 

Forbehold for ændringer

Tjarliebox forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for www.tjarliebox.dk. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.